Oldalunkon a  felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat (sütiket) alkalmazunk. Weboldalunk használatával elfogadja a cookie-k használatát is az Adatvédelmi Nyilatkozatban írtaknak megfelelően. 
Termékek Menü

Termék javítása űrlap

Tudnivalók a szervizbe küldés előtt!A Sportlámpa által forgalmazott termékek szervizbe küldéséhez kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot! Az itt megadott elérhetőségein a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot! Ezeket az elérhetőségeket fogjuk használni a garanciális javítás ideje alatt is, ezért kérjük olyan adatokat adjon meg, ahol a javítás időtartama alatt elérhető lesz! A részletes hibaleírás segítséget jelent a szerviznek a probléma minél pontosabb feltérképezéséhez, ezért kérjük írjon le mindent, amit szükségesnek gondol! Az űrlap kitöltését követően készítse össze a javításra küldendő terméket. A termék mellé kérjük, hogy csomagolja be a gyártó által kibocsátott jótállási jegyet is, amennyiben az rendelkezésére áll! Illetve legyen szíves mellékelje a termékhez kapott tartozékokat (töltő, USB kábel, egyéb kiegészítők stb.) is, ugyanis a termék teljes körű vizsgálatához, javításához és teszteléséhez ezek is szükségesek lehetnek. Végül kérjük győződjön meg arról, hogy a csomagolás megfelel az alapvető szállítási követelményeknek, ugyanis a nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudjuk vállalni a felelősséget. Ezt követően a velünk szerződésben álló futár egy előre leegyeztetett munkanapon az Ön által itt megadott címre elmegy a csomagért, és elhozza azt telephelyünkre. A feladásért Önnek nem kell fizetnie, a csomag címzését is a futár intézi, így azzal sincs gondja. Mi értesítjük Önt, amikor a csomag hozzánk megérkezett, illetve amikor a csomagot tovább küldtük a szervizbe. A javítás eredményéről és a visszaküldés várható idejéről szintén tájékoztatjuk Önt! A futár végül visszaviszi a javított vagy kicserélt terméket Önnek a megadott címre! Amennyiben a termék garanciálisan lett javítva vagy cserélve, úgy Önnek a javításért és a szállításért nem kell fizetnie. Amennyiben a szervizben azt tapasztaljuk, hogy a termék mégsem hibás vagy a hibája a nem szakszerű használat eredménye, úgy előzetes jelzés után a termék szervizből történő visszaküldésekor 2500 Ft utánvéttel küldjük vissza a csomagot, amely összeg a két szállítás díját fedezi. Bár törekszünk a lehető leggyorsabb megoldásra, mivel a szerviz nem a telephelyünkön van, ezért kérjük vegye figyelembe, hogy az egész fenti folyamat lebonyolítása 2-3 hetet is igénybe vehet. Köszönjük megértést!